Så har man "boat" lite

Puh! Var tvungen sätta mig ner och ta en paus i allt röjande och fejjande nu.. helt slut i kroppen.
Vi har skruvat upp 2st hyllor i sovrummet och så har jag städat och rensat i min garderob, väldigt välbehövligt kan jag lova! Hittade massa kläder som jag inte ens visste att jag hade, synd bara att jag är för tjock för att använda dom nu! Men snart så..

Känns iaf bra att vi har fått ordning i sovrummet nu innan lillen kommer!
Tror ju inte att vi kommer ha varken tid eller lust att syssla så mycket med renovering och fix första tiden efter att lillen har kommit ut. Då vill man ju bara mysa en massa =)
Vi längtar som tokar nu!!

Måste erkänna att jag faktiskt längtar efter hösten nu. Mysiga stickade koftor och tröjor, tända ljus, mysa under en filt i soffan och dricka varm choklad.. Love it!
Fast vintern kan vi ju skippa eller iaf snabbspola förbi.

Nä.. nu ska jag dricka upp min cola och sen fixa det sista för ikväll.
Ska ta bilder när jag har gjort färdigt sovrummet imorgon!



Kommentarer
Postat av: Miiii

mmm jag läntar också faktiskt till hösten :) mysigt med tända ljus och myskläder! åh vad jag vill shoppa nu hihi.. hitta sånna där mysiga koftor! :) härligt.

2010-08-12 @ 20:32:33
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Känns de som att de snart är dax med bäbisen? :)

2010-08-12 @ 21:09:44
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0