Paniken stiger..

Huuuu, har varit utan internet i några timmar nu och för varje gång jag slår igång dator och internet inte funkar så stiger paniken. Snacka om att man är fast i internet träsket =)

Nu har jag iaf målat färdigt sängen! Äntligen!! Så imorgon när den har torkat ordentligt så ska jag skruva ihop den och bädda och ställa iordning! =) Sen är det bara hoppas på att lillskrutten kommer ut snart.. fast det är ju drygt 2 veckor kvar egentligen men man kan ju hoppas att han är lite tidig =) Vill ju så gärna se vem det är som bor i min mage.

Här har vi föresten magen..

V 37+1

Haha.. börjar vara så stor nu så det är svårt att få med hela magen på bild!
Snart börjar det ju vara dags att skruva upp skötbordet och plocka iordning allt sånt också.. så spännande! Känns bara synd att vi måste skruva hål i kaklet =(
Men vi har ju inte så mycket annat att välja på.. vi bor ju inte så stort just nu =)
Ska köpa nåt tyg eller nånting och sätta upp så man slipper se gallret på undersidan av skötbordet när det är i uppfällt läge!


Åh va jag längtar till helgen också.. ska bli så himla mysigt! Hoppas vi hittar nåt fint ställe att ställa husvagnen på.. måste klura lite och se om jag kommer på nåt bra ställe.. föredetta pitebo som jag är =)


Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

ojoj magen e stor nu :) ja vad kul att sätta upp skötbord och göra klart allt nu, för snart kommer han juh! :)hihi

2010-08-05 @ 21:52:29
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

fiin mage! :) När internet krånglar får jag panik! :)

2010-08-05 @ 22:19:55
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: joss

herregud så nära det är nu maria. himla roligt!! :D

2010-08-06 @ 11:31:20

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0