Mys kväll..

Det blev en riktig mys kväll ikväll. Vi hyrde film " There will be blood" och köpte massa godis och dricka så nu har vi bara legat i soffan med tända ljus och frossat och sett filmen. Himla mysigt!
Gäller ju att passa på lite nu innan bebis kommer också.. kan ju kanske bli svårt att se film oavbrutet då =)

Provade en ny dricka idag.. nyckelbryggeriets åkerbär. Var himla god faktiskt!

Imorgon blir det nog att försöka vara lite aktiv.. kanske springa upp och ner i nån lång trappa och hoppas på det bästa.. haha.

Haha.. fan måste ju berätta vad India har gjort ikväll också.
Var ju och handlade ikväll och köpte bla skinka på bit som vi ska ha till hemmagjord pizza. När jag kom hem så ställde jag bara in kassarna i hallen och så gick jag ut och hämtade Indias torrfoder, och som vanligt så far hon ju ner med huvudet och ska kolla i alla påsar. Men ikväll så snodde hon skink paketet utan att jag hann se det och bar in det på sin bädd. Hittade det för ett tag sen, helt orört! Hon hade bara lagt det i hörnet på sin bädd. Fattar inte varför hon inte hade ätit upp det, annars om hon snor nånting (vilket hon extremt sällan gör) så kastar hon ju i sig det så man inte ska hinna se att hon har tagit det =)
Min lilla sötnos.. kunde inte ens bli arg på henne för hon var så söt där hon låg brevid skinkan.
Undrar bara om den fortfarande går att äta? Den har ju hunnit ligga framme i några timmar..


Nä.. nu ska jag och mina läckande bröst gå och krypa ner i sängen och invänta älsklingen och India som är ute på "kvälls" rundan.


Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Johanna Berg

Åh hundar är då för gulliga.:) Tror nog det går att äta. Skinka håller bra. Fast för säkerhets skull kanske din kille kan prova det och om han inte blivit dålig på några timmar så kan du äta det. Det gäller att vara lite försiktig när man är gravid. Annars ska det inte vara nå problem

2010-08-22 @ 22:12:26

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0