Lååånga dagar..

Åh va dagarna går långsamt när man bara går och väntar på bebis! Har dessutom varit på riktigt dålig humör idag, är fortfarande på dåligt humör.
Var iaf ner på stan och kikade runt lite.. köpte en ny foundation.. samma som jag har nu men en nyans ljusare, man är ju inte direkt nån pepparkaka längre =) Var ju iof inte det tidigare heller men liiite färg fick jag ju iaf.

Sen var jag förbi på dollarstore och hittade mina favorit kakor! Godare kakor finns inte =)

Mmmm =)

Har redan tryckt i mig ett paket av dom.. hihi!

Ska göra ett litet städ ryck och sen blir det att slappa.. har ingen energi alls idag, förstår inte varför för jag har sovot bra och allt men jag är ändå as trött!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Skönt de, jag hoppas också att de här går över så de inte e nå virus elr nått jag åkt på :/

2010-08-29 @ 17:43:58
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Johanna Berg

De där kakorna har jag älskat sen mellanstadiet! Tyvärr räcker ett paket inte så länge haha.

2010-08-30 @ 19:59:25

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0