Knas hund

Jag tror min hund har lite för stort förtroende för mig.. haha =) Hon är ju en riktig klätter apa och far och balanserar överallt titt som tätt. Nu i morse så var hon och balanserade på armstödet till soffan och kråmade sig och ville bli kliad men hon är ju ganska stor och armstödet på soffan är ju inte så stort så såklart så höll hon på att ramla ner. Nu hann jag få tag i henne så hon inte föll ner men det händer ju att jag inte hinner fram eller inte hinner med och så faller hon ner och dom gånger jag inte hunnit ta fast henne så ser hon såå stött ut! Då tittar hon på mig med anklagande ögon som säger "men matte.. hur kan du låta mig falla ner och slå mig" haha..
Som tur är så har hon ju aldrig gjort illa sig på riktigt när hon har ramlat men jag är ju lite på hel spänn hela tiden när hon är i farten för hon kan vara riktigt riktigt klumpig och klantig. Men jag fattar inte varför hon inte lär sig att hon inte är nån katt direkt.. för när hon faller eller nästan faller så blir hon ju rädd och då tycker man ju att hon borde förstå att hon inte kan fara omkring hur som helst =)


Mitt charmtroll.


Idag ska jag ta tag i lite städning och tvättning.. riktigt tråkigt men grymt nödvändigt! Sen skulle jag behöva fara förbi jobbet och be chefen fylla i lite papper.. om älsklingen hinner hem innan kl16 så chefen är kvar.

Nä.. nu ropar tvätthögen och snabeldraken på mig..






Kommentarer
Postat av: nicole

sv: ingen aning



har du lust att vara med i min tävling om ett par korsörhängen?

/Shoppaholly

2010-08-04 @ 14:29:22
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0