Fix å trix

Nu har vi skruvat upp skötbordet.. är lite små justeringar kvar bara! Rooooligt =)
Imorgon ska jag och mami fixa tyget som ska täcka botten på det.. kommer bli så fint! Ska ta bilder och visa sen när det är klart.

Har hunnit slipa hyllan till köket också.. får se om jag orkar betsa den ett varv ikväll eller om jag tar det imorgon. Men jag ska försöka ta ett varv ikväll.. när man ändå är igång =)
Funderar på att följa med mami och papi till Luleå en sväng imorgon.. får se vad kroppen säger imorgon innan jag bestämmer mig.
 
Haha.. har just messat med mami.. och vi kan konstatera att jag är förvirrad big time!! =)
Herregud.. hon skrev bla att dom skulle kolla på bebis grejer i Luleå i morgon och jag undrade varför dom skulle göra det, om dom skulle skaffa en hund valp. Jaaa.. vad tror vi om det då =)
Jag lider av gravidhjärna med andra ord..

Nä.. om man skulle ge sig ut och betsa ett varv!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: Håller med :D



vad har du för dig idag?

/Shoppaholly

2010-08-16 @ 02:07:10
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0