Det gick till slut..

Hade planerat att ta en lång sovmorgon idag och ligga kvar länge i sängen och läsa och bara dra mig. Vaknade kl 7 och kunde inte somna om, typiskt!!
Låg och läste en stund och så gick jag upp och hämtade datorn och la mg i sängen med den på magen och hittade massa nya goda recept som jag måste prova nångång =)
Efter ett bra tag så lyckades jag somna om iaf och nu har jag vaknat för en stund sen och ligger och drar mig som planerat =)

Känner dock att magen kurrar och så kom jag ihåg att jag har lite ben&jerrys half baked i frysen.. så nu tänker jag stiga upp och äta äppelkräm, en fralla, mjölk och kanske ett ägg till "frukost" och så ben&jerrys till efterrätt =)


Tack alla ni som lämnade kommentarer förresten! Och alla ni som inte gjorde det.. jag tycker om er också =) 

Kommentarer
Postat av: elin

SV: det är helt okej med mig :)

2010-08-11 @ 14:42:00
URL: http://elie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag glömde kommentera förra men du vet ju att jag läser din blogg =) =)

2010-08-11 @ 15:00:46
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0