Bildregn..

Nu har vi kommit hem och tagit ut alla våra saker ur husvagnen och slängt oss i soffan och slappar. Skönt att vara hemma på ett sätt men det har varit en hlet underbar helg och vi ville inte alls att den skulle ta slut..

Här kommer iaf lite bilder från helgen:


Första nattens plats.. supermysigt vid piteälven!


Jag och min älskling i solnedgången.


India simmade en massa och hade jättekul!


Mys vid elden.


En dammsugare som man kan köra =) Den stod på Nolia mässan.


Boysen äter sockervadd =)


Andra nattens plats.. in efter en skogsväg i Storforsen.


Utsikt ner mot storforsens hotell.


Jag och älsklingen framför forsen.


Love you!


Lycklig vovve.


Vacker natur!


Vi var inte så torra efter våran promenad. Började regna när vi var påväg tillbaka. Fast har man en tjock mage så är man iaf torr på den nedre halvan av magen.. haha!


Ojsan.. det blev visst lite bilder =) Nåja.. nu får ni se lite av vad vi har haft för oss i helgen! Idag har det bara varit jag och älsklingen.. Sara och Johnny for hem efter Nolia igår. Himla kul att dom ville följa med och sova en natt med oss iaf! =)

Nu ska jag ta och äta nånting och sen kryper jag nog ner i sängen.. är så jäkla trött i kroppen! Ska iaf bli skönt att få sova i sin egen säng =)

Hoppas ni också har haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Miii

Vad härligt :) såg ut att ni haft det supermysigt! förstår att det är skönt att komma hem också för dig, med magen och allt! nu får du vila upp dig igen till vad som komma skall :) hihi! längtar till onsdag :)

2010-08-08 @ 22:59:30
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: juliaericson

mysiga bilder! :)

haft en bra dag?

2010-08-09 @ 04:28:14
URL: http://saviourtonight.blogg.se/
Postat av: Cissi

JÄTTE-fina bilder!!! =)

2010-08-09 @ 06:32:08
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

jättefina bilder, ni verkar ha haft det toppen :) storforsen är så fint!

2010-08-09 @ 17:13:27

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0