Bebis nytt =)

Hihi.. blev en massa nya saker till bebis. Mami och papi köpte massa kläder och en jättemysig filt. Tusen tack för allt!!

Vi letade efter en skötväska också men hittade ingen. Så om någon av er vet vart man kan hitta en skötväska som man kan liksom veckla ut och lägga på ett bord eller på golvet när man är borta och behöver byta blöja och att bebisen ligger på nån vadderad filt eller liknande, så hör hemskt gärna av er och säg vart!

Nu har jag just slängt i mig en macka och varm choklad och tänkte bege mig ut i storhuset och betsa hyllan. Blev för trött för att göra det igår kväll =)

Men först tänkte jag visa llte bilder på vad vi fick idag =)


Super mjuk laban filt, den är dubbelt så stor som på bilden..


Söta pyjamasar/bodys och dreggel scarves..


Bodys och mini sockar..


Svin coola jeans och ett par svarta joggingbyxor.


Närbild på trycket på jeansen.


Himla mycket fint har vi fått idag =) Åh va jag längtar tills jag får prova allting på lillskrutten!
Om vi ska lita på mamis instinkt så är det inte långt borta nu.. hon hade vaknat imorse och haft en stark känsla av att det inte var länge kvar nu.. hihi. Hoppas verkligen att hon har rätt! =)

Nu ska jag byta om och gå ut!



Kommentarer
Postat av: Miiii

vad mycket fint :) fräna brallor hihi! ja vi får hoppas han kommer snart :) Jo jag klippte mig typ som dig, lite sån där sned frisyr.. de är himla kort nu :P hihi! kram

2010-08-16 @ 15:57:25
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Cissi

Gud vad fina kläder!!!



Jag har en suverän skötväska från Barnens Hus, tror den kostade strax under 400, det är med flask-värmare eller kylare (funkar till båda), är som ett fack för flaskan med "folie". Sen är det massa bra fack både för blöjor,tvättlappar..jamen allt man behöver! Och ett litet "bord" du fäller ut!



Kolla på den!!



Kraaaaaam!

2010-08-16 @ 17:57:20
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Leia♥

vilka tuffa jeans!

2010-08-17 @ 03:46:31
URL: http://novembervind.blogg.se/
Postat av: Sandra

mycket fint! :) allt bra?

2010-08-17 @ 17:31:03
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0