Bäddat och klart!

Nu har jag skruvat ihop spjälsängen och bäddat och pysslat på! Åh va mysigt det är =)
Blev inte så trångt som jag trodde att det skulle bli med bebis sängen brevid våran säng.. himla skönt!

Och en annan sak som gör mig glad idag är att försäkringskassan har godkänt min sjukpenning och jag får pengar redan den 9:e!! =) Wiii!! Känns kanon!

Och ikväll åker vi till Piteå med husvagnen och myser över helgen! Wiii igen =)

I´m so happy!!

Nu saknas bara en liten bebis =) Hoppas han kommer snart!


Snart ligger det en bebis här och sover =)


Nu ska jag ta och dammsuga och sen duscha och så packa ihop lite grejer för helgen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅÅÅhh, så mysigt!!! =)

2010-08-06 @ 13:23:48
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miiii

vad bra att det ordnade sig med sjukpenningen också! :) jättefin liten spjälsäng, vad mysigt!! hihi jaa snart ligger han där eran lilla krabat :)

2010-08-06 @ 16:37:46
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna Berg

Vet ni att det är en han!



Sängen blev underbart fin!



Ha så roligt:D

2010-08-08 @ 16:06:01

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0