Åhhh

Va jag har trååkigt! Älsklingen har nyss gått och lagt sig.. stackarn stiger ju upp för fan för att jobba. Imorgon är han ledig iaf.. skönt! Min lillasyster fyller år imorgon så då ska vi dit och fira henne, sen känner jag verkligen för att göra nånting mer. Är så sjukt less på att bara vara hemma!! Kan inte bebisen komma typ nu och min rygg bli bra så man kan fara runt och göra lite saker igen =)

Till helgen ska vi då iaf försöka ta oss till Nolia mässan! Ska bli super roligt.. har sett fram emot den hur länge som helst. Älskar att strosa runt och titta på alla utställningar och grejer =)

Har bytt profilbild här på bloggen också.. vad tycks? Den är tagen av Marie när vi var ute och fotade magen förra veckan. Ska visa lite fler bilder från det tillfället sen också.. hon är så duktig! =)

Nä.. kvällsfika och så tror jag att jag också kryper ner och läser en bok sen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅÅhh, hoppas vi träffas på Nolia!! =)

2010-08-03 @ 10:24:35
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0