+3

Jaha ja.. då var vi inne på dag nummer 3 i övertid. Nåja.. han kommer väl snart våran lilla skrutt.

Har tagit tag i mina änglatrumpeter som stod framför bron och såg allt annat än glada ut, nu är dom nerklippta och undanställda i garaget för vinter vilan =)
Nu är det bara ljuslyktor och annat mys som gäller.

Glömde ju berätta vad mer vi gjorde i Luleå  igår.. efter shoppandet tog vi några enkla cacher och sen åt vi middag på pastabacken med Sara och Johnny. Har nog aldrig ätit så god pasta i hela mitt liv! Jag tog nånting som heter mano.. det var pasta med räkor och tonfisk i en as god sås. Skulle egentligen vara purjolök i det också men jag hatar allt vad lök heter så jag bad dom skippa den =) Var sjukt mätt efter det..

Sen tog vi några cacher till och tittade på fina hus. Tur att min snälla mami kunde ta hand om India så vi slapp skynda oss hem! Himla nice.

Nu ska jag fixa lite lunch till voffsan och sen ska jag städa undan lite här. Köpte finfina lådor att sätta alla filmer och sånt skrot i går på claes ohlssons så det ska jag ta tag i, just nu ligger det sladdar och filmer och allt möjligt under bordet i en banan kartong.. not so nice!

Hoppas ni har en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Verkligen helt underbart :)



OKej vad duktig du är då :) Jag har bara tagit de lugnt jag, har sjukt ont i ryggen idag så orkar inte med annat. Men ska försöka mig på en lång prommis med hundarna snart tänkte jag :)

2010-08-27 @ 13:50:04
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

PRecis :)



Jo jag ska be han om en när han kommer hem, fan så skönt de skulle vara :)

2010-08-27 @ 15:16:14
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Johanna Berg

Lillen kanske väntar till ni ska göra något RIKTIGT roligt. Det gjorde jag när jag föddes.XD



Akta bara trumpeterna när bäbisen blir stor - de är giftiga.

2010-08-28 @ 20:59:29
Postat av: Johanna Berg

Ja änglatrumpeterna - inte barn. Haha!

2010-08-28 @ 21:00:00

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0