Tisdag

Idag har varit en himla nice dag! Jobbade först 9-13.45, efter det for jag förbi Tessi och fick smaka en gi cupsake som hon hade bakat.. utan socker och mjöl och den var suuper god! Sen for vi upp på stan och shoppade lite. Jag köpte ett par mamma jeans som var riktigt fina och några armband och såklart trosor. Känns som jag köper trosor varje gång jag shoppar men jag vete fasen vart dom tar vägen.. tycker alltid att dom är försvunna!
Jo och så beställde jag linser! Verkligen på tiden.

Efter stan for jag hem och gjorde middag och sen kom mamma och pappa förbi en sväng. Jag och mamma satt och surrade medans pappa och älsklingen gjorde nå el jox på stor huset. Jag och mamma gick in och jag visade vad vi hade rivit och hon tyckte att det hade hänt en del =) Himla kul att hålla på.. irriterande bara att jag inte pallar att göra så mycket som jag vill. Men när bebisen har kommit och man har återhämtat sig så ska väl kroppen funka som vanligt igen.

Har hittat en väska på nätet som jag verkligen vill ha.. dock kostar den lite för mycket för att jag ska nämnas köpa den just nu.

Handväska                         -01-7 - Grey Gabbson
Visst är den fiiin!!

Nä.. nu ska vi äta jordgubbar och glass =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Super-snygg!!!!!! =)

2010-04-28 @ 05:51:05
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miii

jo den var jättefin väskan :) och va kul att du fyndade på stan, alltd skoj. kram.

2010-04-28 @ 08:50:36
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0