Tisdag

Jepp, idag var jag duktig och cyklade till och från jobbet! Wiihoo =) Himla skönt faktiskt men fasen va jobbigt det var att cykla hem.. kändes som upppförs backe hela vägen. Puh!

Sen var det typ kaos på jobbet större delen av dagen. Vi var en kort i kassan och det var massa folk så det var ju mindre kul. Sen hände det en riktigt otäck sak också.. en gubbe som stod i kön i spelet svimmade och föll rakläng baklänges och slog bakhuvudet i stengolvet! Vart en himla smäll och han blödde tydligen rätt rejält och var medvetslös i ca 2 minuter innan Uffe fick liv i honom innan ambulansen kom. Himla otäckt! Hoppas han är okey nu trots allt.

Efter jobbet cyklade jag hem och vilade lite och gjorde mat och sen började vi skotta ur spånet på vinden.. fyy faaan vilket skit göra! Verkligen asjobbigt och dammigt och skitigt. Orkade inte hålla på så länge idag..
Ryggen jävlas ju fortfarande och så har jag så jäkla problem med fötterna just nu. Vette fasen vad det är men jag får svin ont i dom när jag står och går omkring??! Kan inte ens stå och göra middag utan att behöva sätta mig. Skumt!

Vi har ju börjat riva i stora huset nu.. vet inte om jag har skrivit det redan kanske?
Tog lite bilder på hur det ser ut just nu.. ser verkligen hemskkt ut men de är ju som roligta tt vi har kommit igång. Sen är det ju kul att hålla på också =)


Nuvarande vardagsrummet.


Nuvarande vardagsrummet.


Nuvarande toan/pannrum


Nuvarande pannrum


Badrum/pannrum

Och så var jag ju tvungen att fota hur våran majbrasa ser ut hittills! =)


Inte så liten =)


Imorgon vet jag inte vad som händer, är sugen på att fara en sväng på stan och sen blir det väl att hålla på i huset. Sen blir det väl att träffa brudarna kanske..
Får se hur mycket jag orkar med =)

Nä nu blir det lite kvälls mat!

Kram



Kommentarer
Postat av: Miii

vad duktig du är som cyklar gumman! verkligen :) strongt gjort. hehe vad roligt och se bilder från huset också, och de var inte en liiiten majbrasa inte! perfekt juh :) hihi. slippa fara med de på tippen eller nå :) Hoppas vi ses imorron på tjejkväll, jag ska då dit :) kram.

2010-04-20 @ 22:35:52
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

Å vilken brasa.. när ska ni tända den? får man komma förbi med kidsen kanske? :)



jobbigt med fossingarna.. är dom svullna också?

2010-04-21 @ 12:59:21

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0