Storm

Fyy fasen vad det blåser idag! Hade tänkt cykla till jobbet men jag skippar det.. är så jäkla jobbigt att cykla när det blåser så mycket! Sen ser det så grått ut så det börjar säkert regna snart också. Så bil känns som ett myyycket bättre alternativ idag =)

Vaknade runt 5 tiden imorse och var helt säker på att jag hade försovit mig, fast jag vet att jag ställde klockan på 7. Var ju himla skönt att få vända sig och somna om då iaf.

Hade verkligen velat vara ledig idag och bara ligga inne och mysa under täcket men det är bara till att släpa röven till jobbet. Skön att jag bara jobbar till kl 15 idag. Var helt säker på att jag hade min 10-18.30 lördag idag. Så det blev ju en nice suprice =) Känns som jag bara har haft min kortare lördag senaste veckorna när jag har jobbat.. har jag missat nånting typ? =)

Tror jag ska handla lite lax efter jobbet och göra lax på saltbädd och potatis och romsås. Det var länge sen. Yummi!! Så nu längtar jag tills det blir middag!

Hoppas ni får en bra lördag

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0