Städdag

Hej å hå va duktiga jag och älsklingen har varit idag! Älsklingen har jobbat på i stor huset och jag har stor städat i lill huset =)
Nu har vi tagit en middags paus.. käkade viltskav i gräddsky med mos och lingonsylt. Yummi!
Vi tänkte vila lite nu och sen göra ett ryck till, jag ska skura golvet och sen går jag nog ut till älsklingen och hjälper honom lite.
Måste ta lte bilder på stor huset nu för det ser inte alls ut som det gjorde för nån dag sen! =)
Himla roligt!

Idag blir lillen 23 veckor också.
Joo.. och i måndags var det 3 år sen jag var ner till göteborg och hämtade mitt hjärtegryn! Helt galet att det har gått 3 år! Känns som att jag alltid har haft henne och att hon alltid har varit en del av mig, att hon har bott i ett helt annat land och i misär känns helt overkligt. Min lilla mysfia.

Hade tänkt fota både jeansen och armbanden jag köpte igår och så magen men jag orkar fasen inte göra det nu.. haha. Får se om jag kanske ids göra det ikväll istället =)

Nä.. snabb vila och sen ta tag i städandet och rivandet!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0