Söndag

Idag har det varit en helt underbart fin dag! Strålande sol och varmt och skönt. Jag och India har varit på prommis med Tessi och Astra, himla mysigt att bara gå runt och njuta i solen.
Enda nackdelen med våren och sånt här väder är ju när man har en hund med halvlång päls som tar med sig allt vägsand in. Men det är ju bara dammsuga och tvätta hund hela tiden då.. haha.
När vi kom hem från promenaden så kände varken jag eller India för att gå in så vi satt ute och myste i solen ett tag och sen var jag tvungen dammsuga baksätet på min bil där India hade suttit.. shit pommes va mycket sand hon hade dragit dit!

Sen har jag städat lite och donat på för ikväll kommer mina tjejer hit och ska äta middag med mig och hålla mig lite sällskap när älskingen är borta. Ska bli himla mysigt!

Nu blir det en snabb vila och sen ska jag duscha och sen börja med maten. Blir en enkel pasta med pastasås, man behöver ju inte alltid göra värsting middagar =) Och sen blir det fruktcocktail och vaniljvisp till efterrätt. Yummi!

Och imorgon på morgonen kommer min älskling hem!! Åå va jag har saknat honom. Kommer ju bara kännas pissigt att behöva fara och jobba kväll när han har kommit hem, då vill jag ju bara vara med honom och kramas.


Hoppas ni har haft/har en fin söndag!

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0