Söndag

Har ju börjat vakna i vettig tid nu sen några veckor tillbaka, himla skönt! Men idag när älsklingen ligger och sover och är bakis så är det ju lite ensamt. Men nu kom iaf India upp och la sig med mig i soffan =) Nybadad och fin är hon.. hon blir så himla mjuk och fin i pälsen när hon är nybadad!

Idag blir det nog att riva lite i stora huset, kuuul! =) Måste bara komma ihåg att ta på mig gasmasken så jag inte drar i mig mögel sporerna. Är ju allergisk mot mögel så det känns ju lite onödigt att dra i sig sånt =) Sen är det inte så nyttigt för bebisen heller. Annars har vi inga andra planer för idag.

Tänkte att jag skulle visa vagnen som vi har tänkt köpa..

Klicka för att visa Megabild! Kombi Barnvagn +Bilbarnstol Travelsystem+Regnskydd+Parasoll

Blir antingen i den här färgen eller i grått/svart. Tycker att den vit/svarta är snyggast men den kanske blir skitig fort. Iof om man impregnerar den så är det ju ganska lätt att torka av den. Men vi får se.
Sen följer ju precis allting med också, bilstol, åkspåse och allt sånt. Himla nice! Längtar tills vi får hem den så man får klämma och känna ordentligt på den =) Har ju inte beställt den än heller men det är väl dags snart. Bra att göra det i tid ifall leveransen drar ut på tiden.

Haha.. just ja.. igår tror jag det var när vi satt i soffan och hade ätit frukost så började han sparka rätt mycket och då såg man hur magen som buktade ut varje gång han sparkade till =) Såg som rätt kul ut!
Nu känner jag sparkar varje dag och dom har blivit lite kraftigare så Magnus är så glad för nu känner han verkligen också att det bor nån där inne. Förut när dom inte var så hårda utan mer som mjuka buffar så tyckte han det var lite svårt att veta om det verkligen var bebisen han kände.

Nä nu ska jag nog äta lite lunch och sen gå och väcka älsklingen.

Hoppas ni har en mysig söndag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Shit vilken fin barnvagn!! Köp den i vit/svart, då blir den inte lika varm för bebisen som om det är svart.. Och den var skit-snygg!! =)

2010-04-18 @ 12:16:57
URL: http://lillohman.blogg,se

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0