Såå otroligt trött.

Usch å fy för att vakna för tidigt på morgonen när man behöver sova ut. Har som bara gått på halv fart idag.
Som tur är så har det varit en rätt lugn dag. Vi skulle ju tvätta hos älsklingens mamma men då hade nån snott våran tvätt tid! *arg* Så då for vi till min mamma och pappa och tvättade där istället. Vi var en sväng på stan för att fördriva lite tid medans tvättmaskinen gick, och vi hittade och köpte det första plagget till våran lillskrutt =)
En söt liten body eller vad det kallas.

    

Känns så himla overkligt att gå och kika på små mini kläder och veta att till hösten kommer vi ha en liten bebis som ska ha dom här kläderna. Är faktiskt lite skrämmande men väldigt roligt och spännande samidigt!

Efter en runda på stan så for vi till Magnus pappa och fikade och surrade lite, sen for vi tillbaka till mamma och pappa och tvättade lite mer och så bjöd dom på middag. Himla nice att slippa handla och göra mat själv =) Tack snälla mamma och pappa =)
Efter maten och lite surr så var jag så himla trött så då for vi hem och slängde oss på soffan och där är vi kvar ännu. Sitter och kollar på fuskbyggarna.. himla bra proram men fan va sjuka människor det finns!

Här kommer en magbild också..


V. 21 prick =)

Nu ska jag sluta svammla och lägga  mig ner i soffan och halv sova lite.

Ha en mysig kväll!

Kram




Kommentarer
Postat av: magda

åh söt magen:) Ska också skaffa mig en sån om jag så får äta godis för att få en :P haha vad roligt att ni köpt ett klädesplagg till lillen:D

2010-04-14 @ 22:42:32
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Miiii

ja va kul att ni köpt ett plagg till lillen nu :) spännande! oj ja magen har växt en del ser man! hihi.

2010-04-15 @ 08:17:00
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

haha nu kommer den! TJOCKIS!=)

2010-04-15 @ 10:28:28
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Emma

din gigant ;-P

2010-04-15 @ 14:06:11
Postat av: Lina

vilken mage.. du göder bebisen bra ;)

2010-04-15 @ 20:11:02
Postat av: Sverresophie

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-10-13 @ 12:29:25
URL: http://sverresophie.blognd.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0