Lazy söndag

Mm va skön det är att bara sega på på morgonen! Ligga och dra sig och sen dra på sig morgonrocken och gå upp och sitta och äta frukost läänge! Himla nice. Verkligen få vakna i lugn och ro.

Älsklingen har farit iväg och ska köra skoter med några. Blir förmodligen sista gången för iår.. hoppas dom hittade lite snö att köra på =)
Funderade på att stiga upp när han gjorde sig klar för att fara kl 8 men det var så skönt att ligga och halv sova så jag orkade inte.

Jag och India har ätit frukost för ett tag sen och nu funderar vi på om vi ska kramas en stund till eller om vi sk ta oss i kragen och gå ut på promenad istället. Ser ut som att India röstar på att mysa en stund till.. hon är så himla seg på morgonen, eller ja.. typ hel förmiddagen är hon som kall sirap.

Idag blir det nog att cykla till jobbet tror jag. Börja kl 16 och är vädret lika bra då som nu så känns det som att jag måste passa på =) Är bara så jävla jobbigt att cykla hem..

Surrade lite med Jossan på msn igår kväll.. ingen bebis än där. Envis liten rackare! Idag blir det en vecka över tiden för henne.

Känns som att det inte är så länge kvar tillls vi är där =) Vi är i vecka 22+4 nu.

Nu blir det lite frukt stund och sen ska jag väl försöka övertala India om att det är dags att gå ut.

Hoppas ni har en bra söndag!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0