Fredag

Tyvärr är det ju jobb helg men iaf. Har ju inte så många jobb helger kvar nu innan jag får gå på ledighet så det är bara bita ihop =) Har 29 arbetsdagar kvar..

Lina: nä det sitter i skinnet på utsidan av magen. Har inte känt av nån halsbränna hittills iaf =)

Ikväll när jag satt i bilen på väg hem så lyssnade jag på Linkin park på rätt hög volym och då började han kicka och ha sig.. så jag tror han kommer bli en liten rocker. Eller det ska jag se till att han blir =)

Har faktiskt varit en rätt lugn dag på jobbet.. trots att det är lönings fredag. Men då blir det säkert mer i helgen istället. Räknade ut att jag hade ungefär 285 kunder i min kassa idag. Inte så mycket för en fredag känns det som.  

Vet inte riktigt vad jag hade tänkt skriva egentligen så jag ger upp och går och lägger mig istället =)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Lina

hmm.. skummt men då kanske det har blivit en liten bristning eller nåt som sticks?

2010-04-23 @ 22:26:18
Postat av: Cissi

Jag lyssnade på massor musik då han var i magen och nu blir han hur lugn som helst då jag sätter på musiken =) Ganska coolt! =)



Trevlig helg, kraaam! =)

2010-04-24 @ 06:03:49
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0