Vilken kväll!! =)

Tack mina sötnosar för en riktigt rolig kväll.. trots att jag var nykter!

Kvällens bästa:
E har ett missat samtal från ett nummer hon inte känner igen så hon ringer upp. När personen i andra änden svara frågar hon vem det är ca 5 ggr. Samtidigt hör jag M som står alldelens brevid säga: det är ju jag. Tänkte inte mer på det utan antog att hon pratade med någon annan men så lägger E på och säger: det var nån jävla brud och då vänder sig M om och säger MEN DET VAR JU JAG! =) Var så jäkla roligt så jag vek mig dubbel av skratt!
Dom pratar i telefon med varann och vet inte vem dom pratar med samtigt som vi alla 3 står och surra i baren.
Det här kommer jag leva lääänge på! =)

Sen har vi ju toa incidenten också men det orkar jag inte dra nu.. men stört kul det också! =)

Skönt att vara hemma i tid iaf och att vara nykter!!

Nu ska jag och min fina hund dela på lite natt käk!

Hoppas ni har haft en lika rolig kväll som jag.

Kram




Kommentarer
Postat av: E

haha, ja det var f*n kvällens höjdpunkt! :)

2009-09-10 @ 19:47:22

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0