Underbara säng!

Åh va skönt.. har precis krypit ner i sängen så nu tänkte jag bara skriva lite snabbt här och sen sova.

Har hunnit med rätt mycket idag, först steg vi upp och duschade och käkade frulle, sen for vi ut i skogen med India så hon fick springa av sig lite, sen åkte vi bara omkring och tittade på mysiga stugor och sånt. Tycker det är skit mysigt att bara åka omkring i bilen och titta på omgivningarna =)
När vi skulle bege oss hemåt igen, jag skulle ju jobba idag också, så blev det lite problem.. haha.. vägen (ute i skogen) tillbaka hem hade blivit igen bommad under tiden vi körde omkring! Militären skulle visst ha övning. Ähh.. tänkte vi, vi tar bara den andra vägen.. MEN så var ju den också igenbommad! Lite kul det hade varit att ringa till Eva då och säga: Jag kan tyvärr inte komma och jobba idag för jag och min sambo är fast ute i skogen för militären har övning och har stängt ut oss! hahah =)
Till slut kom älsklingen på en annan väg som nog ledde hem och som tur var så tog vi oss hem till slut.
Jag tyckte ju bara att vi skulle köra i diket på sidan av bommen men då sa Magnus att det nog inte var en så bra idé för att dom hade ju skjut övning och det kunde ju vara otrevligt att få en kula i huvet. Och jag är nog böjd till att hålla med honom =) Vilken tur att jag har honom.. hur skulle jag klara mig annars? Jag hade ju utan att tänka 2 ggr traskat förbi bommen och garanterat lyckats bli skjuten. Meeen...

Tog mig till jobbet också.. lite små stressigt blev det när vi fick virra omkring i skogen, men jag kom i tid iaf.
Sen flöt resten av dagen på helt ok.. och nu har jag avslutat den med glass =) Perfect!

Lina: Jo han har gjort allting själv, pappa har hjälpt lite med elen bara. Och jag har hållt i nån hammare och skruv mejsel åt han =) Himla skönt när han är så duktig så man slipper leja bort sånt!


Natti natti


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0