Suuuuck!!

Usch va less jag är på jobbet! Speciellt efter idag.. var en som blev sjuk och gick hem och sen sket sig allt typ. Så grymt less på att dom aldrig har några vikarier! MORR!!
Löste sig ju men blev stressigt och när jag redan var på dåligt humör så gjorde ju inte det saken bättre!

Vet inte vad det är med mig egentligen.. är som en jävla morrhoppa hela tiden. Så länge allt går som jag vill och ingen eller inget jävlas med mig så är jag glad och så men för minsta lilla grej så tänder jag på allllla cylindrar och sen håller det i sig i princip resten av dagen.

Innan jobbet idag så tog jag det bara super lugnt och satt i pyjamas till typ kl 14 =) Det var riktigt skönt!
Imorgon jobbar jag 9-14.30 och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skulle behöva städa lite hemma så det blir nog nåt sånt.

Byebye


Kommentarer
Postat av: Lina

men va dåligt att det inte finns vikarier.. händer ibland på vårt jobb att just när man ska gå hem så kommer chefen "kan du jobba några timmar till denåden är sjuk" grrrrrrr



Fick du tag på h&ms chef nåt?

2009-09-08 @ 08:58:28

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0