Sköna söndag kväll =)

Åh va jag gillar söndagar och speciellt kvällarna. Har ganska nyss kommit hem från jobbet och det började nyss en film på 6:an "The forgotten" har redan sett den men det var så mysigt att ligga och kramas med India i soffan så jag tror att vi ser den igen =) Fast jag egentligen hade tänkt gå och duscha. Men det kan jag ju lika gärna göra imorgon bitti.

Fick skit ont i magen typ en timme innan jag skule åka till jobbet idag.. grymt jobbigt men min fina älskling satt och strök mig över ryggslutet och så tog jag en tablett och det hjäpte. Han är så himla fin min älskling, vad skulle jag göra utan honom.

Tror jag ska göra mig lite varm choklad nu och sen ta täcket till soffan så får jag och India det ännu mysigare =)
Älsklingen borde komma hem snart också.. kanske han vill kramas med oss lite en stund innan han måste gå och sova. Stackarn måste stiga upp så tidigt till jobbet =(
Jag börjar inte förens 3 imorgon men jag tänkte ändå komma i säng i tid så jag tar mig upp imorgon så jag hinner städa och tvätta lite. Ett jäkla evighets göra det där alltså.

Nä nu ska jag hämta täcket =)

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0