Shopping runda =)

Idag for jag och Emma till luleå för att dra en liten shopping runda.. var hur trevligt som helst! Efter att ha kikat runt några timmar så avslutade vi med en fika.. jag åt en slabang som var huuur god som helst =)
Fast när man hör ordet "slabang" så låter det ju definitivt inte som en god bakelse.. men jag lovar det är super gott! Iaf super nice.. tack för det, det måste vi göra om! =)

När jag kom hem till Boden igen så for jag till mamma och pappa.. mamma hade varit hund vakt till India medans vi var i luleå. Hon tycker verkligen det är skit kul att vara hos "mormor och morfar" =) Men hon blir trött också.. för dom är ju alltid i farten och gör en massa saker. Satt och surrade lite med dom och sen for vi hem till husse.

Nu är husse i huset och kaklar.. han är på lite små dåligt humör så jag bakar en ananaspaj till honom nu som han får när han kommer hem. Då blir han glad igen =)
Behöver verkligen städa också så jag plockar och röjer lite nu så ska jag dra en vals med dammsugaren och skurmoppen i morgon!
Måste bada India för hon är vekligen smutsig nu.. full med damm och sand och jord. Och sen är det lika bra att jag badar mig själv också för efter att jag badat India brukar jag ändå vara lika blöt som hon är.. minst!

                   

*En vit suuupermjuk lång polo
*Svarta typ lack legging med dragkedja längst ner. (Dom gjorde sig VERKLIGEN inte bra på bild men dom är svin snygga på!)
*T-zone från mus.. ÄNTLIGEN =)   


Nu ska jag fortsätta plocka och röja upp!

Hoppas ni har det bra!

Kram



Kommentarer
Postat av: Emma K

Hej gömman! Det var verkligen en toppendag idag! Och jag håller med om att vi måste göra om det! :) Ja, leggingsen var mkt bättre in real life än på bild ;) hoppas du har fått i din darling lite paj, så han är på bättre humör! kram kram

2009-09-23 @ 20:57:02
Postat av: Miii

va kul med en shoppingsväng :) de måste ja med göra nån dag! kul o inhandla lite nytt. hehe du är alltid så huslig o bakar, så söt :) ha de bra gumman, kramar!

2009-09-23 @ 21:13:54
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0