The secret is out..

Hihi.. nu törs jag skriva varför jag är så glad =) Min bästaste Sara ska gifta sig!! =) Så jävla stort och så jävla roligt =) Jag ska hjälpa henne med planering och sånt och sen ska jag vara brudtärna också.. åååhh va roligt det här ska bli!! Kul med ett svenskt bröllop nu =)

Idag har vi ju haft brand kurs med jobbet.. i detta skit väder, var ju inte lite blöt när vi var klara. Tack och lov så var det ju mest teori så vi fick vara inne. Men det är ju som intressant ändå att fara dit och lyssna på dom..
Nu ligger jag och kramas med India på soffan, huuur mysigt som helst hon är så himla go. Ligger med sitt lilla huvud på min mage nu =)

Tänkte passa på att tvätta och städa lite nu när det ändå inte går att vara ute..

Men först lunch!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Miii

jahaaa va kul :) spännande! när ska hon gifta sig då? hehe jo kul med svenskt bröllop nu också! kram gumman

2009-10-07 @ 14:12:29
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Cissi

Älskar bröllop!! Min bästa kompis gifte sig förra sommaren och det var såååååå kul!! =)



Kraaam!

2009-10-07 @ 19:02:20
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Emma

Men va roooligt! :) ååh inte så roligt att planera det också! :)

2009-10-07 @ 19:30:57
Postat av: sara

Bröllopet blir i juli... ska bli otroligt spännande att stå brud för en dag... =))

2009-10-10 @ 21:58:44

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0