Söndag

Har jobbat idag men det är som ändå skönt med söndag =) Lugnt och skönt i butiken och man slpiier chefer och kan slappna av och surra med kollegorna =)
Nu har jag precis duschat och sitter/halv ligger i soffan och äter kakor.. sweet!

Känns som att det kommer bli en bra vecka, är som vanligt ledig onsdag. Imorgon ska jag svänga in på stan och köpa foundation.. har hittat en riktigt bra. På tisdag ska jag gå in till poppen igen och se om han har tid för mig snart. Och så är det ledig helg sen. Himla skönt.
Drömde att jag tatuerade mig inatt.. åh va sugen jag är. Har ju några på lager som jag måste göra snart! Är riktigt beroende framkallande det där..

Är fortfarande så sjukt sugen på att göra nåt med håret.. men som sagt.. det måste vänta tills efter visningen. Men det är bara bra för då hinner jag fundera ut vad jag vill göra.


Såhär såg jag ut efter förra make up store visningen.. liiite burrigt hår =)
Kan lova att det var grymt skönt att tvätta bort allt smink och att släppa ner håret.

Såg ju ut såhär på visningen:
Klicka f�r att st�nga bilden

Åhh.. längtar till årets visning! Kommer bli himla kul.. och sen blir det party med brudarna i Luleå.. wii =)



Nu blir det att krypa ner i sängen.. är riktigt trött!

Go natt



Kommentarer
Postat av: Emma

wiiie hooo, party i luleå :)snygg var du, hoppas det blir minst lika cooolt i år! :)

2009-10-12 @ 15:04:49
Postat av: Cissi

I know!! Herregud, tyckte just det stod 200 dagar kvar =)



Vad kul med visningen och fy fasen vad kul med party, var ett tag sen ;)



Ha det bäst, kram! =)

2009-10-13 @ 18:11:44
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Tessi

yäy! längtar!!=)

2009-10-13 @ 19:17:22
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0