Sköna minnen..

Haha.. ja eller typ iaf =)
Såg just en reklam för en sån värme filt som jag blev insvept i efter operationen för ca 1 år sen. Mitt i allt elände då, så när jag fick den där härliga filten (och lite morfin då..hehe) så mådde jag såå himla bra =)
Hmm.. kan man ju fundera lite om det var filten eller morfinet som gjorde susen.. hehe.. riktigt nice var det just då iaf och nu är det lite roligt att tänka tillbaka på. Var nog ganska hög =)

Idag har jag varit in till poppen igen och surrat.. fick skriva upp mig på en till lista. Suck.. det kommer nog ta tid det här. Men den som väntar på nåt gott..

På tal om operationen.. måste säga att jag är himla nöjd med "ärret" på magen.. först såg den inte alls roligt ut.. väldigt brett och knöligt men nu syns det knappt!


Precis nedanför navel är det.

Kommer ju förmodligen bli fler men det tar jag då. Varje dag som jag klarar mig utan jätte ont och mediciner och operationer är jag grymt nöjd med! =)

Måste ju bara visa min höst favvo stickade tröja/tunika (har kanske gjort det redan men skit samma)
Har ju som haft den ett bra tag men den är så himla mysig!



Haha.. halv kollar på americas got talent.. är ett gäng kvinnor som dansar burlesk. Ja, vad ska man säga.. jag tycker verkligen inte att dom var speciellt duktiga eller speciella på nåt sätt. Men killarna i publiken verkar älska det.. undrar varför ;) Dom gick då vidare iaf. Till alla tanter i publikens fasa.. haha.

När jag kom hem idag från jobbet så hittade jag några av mina skor på/vid Indias bädd. Inte så ovanligt.. är bara glad att hon inte äter upp dom! Då skulle jag gråta blod!!!



I guess she loves shoes just like me! =)


Jo Tessi.. såhär liten är foundationen från Clinique! (30ml)



Liten men dryg och åååhh så bra! Helt gudomlig =)


Nu ska jag snart krypa ner i sängen.. blir nog lite av min supergoda varma choklad först bara =)

Sov gott


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0