Massa bilder..

Lite India såklart =)










Super mys när hon kommer och kryper upp brevid mig på soffan =)

Och så lite blandat:

 



Finfint proppskåp i stora huset. Jag törs INTE byta propp där
risken att få en stöt om inte huvudströmen är bruten är STOR!


Tur att vi ska bya all el i huset!


Bonfire! =)










Mysig höst promenad ute på ön.


Sådär ja.. det var lite bilder det =)
Har tagit en lååång sovmorgon idag och nu ska jag snart göra lite frukost. Sen blir det att städa och tvätta, blev som inte av igår. Gjorde plättar och for till trångfors med domoch åt middag där med min älskling istället.
Idag hade jag ju tänkt flänga runt lite också men vi får se om jag vågar mig ut på dom glashala vägarna idag.
MÅSTE. BYTA. DÄCK.
Eller ja.. det är ju min fina pojke som gör det åt mig =) Tror att han skulle fixa det nu om verktygen var här. Så då kanske jag törs mig ut.

Men nu blir det frukost/lunch!

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0