I vilken ände ska jag börja??!

Åh herregud.. ska börja packa ner våra saker inför flytten nu! Skit roligt men i vilken jäkla ände börjar man? Ojoj..
Tanken är att vi ska kunna sova där i helgen. Wii =)
Hmm.. kanske man börjar med att rensa garderoben? Eller plocka ihop köks grejer? Säng kläder? Badrummet?
Vet inte alls vart jag ska börja!

Idag har jag jobbat några timmar och sen varit i Luleå med Tessi och Sandra.. himla trevligt att strosa runt. Och självklart spenderade vi ett bra tag inte på make up store =)

Hade slut ansikts rengöring och lotion så det var jag ju tvungen att köpa. Det är det absolut bästa som finns! Kan inte starta min dag utan det =)

Finns så otroligt mycket som jag vill ha därifrån så det är inte klokt! Tyvärr har jag ju inte råd att köpa allt på en gång.. får ta nån grej då och då istället. Men jag skulle lätt kunna köpa ett ex av allt dom har!

 

Insåg att jag måste köpa en ny halsduk också.. shit pommes hur jag såg ut på brallorna alltså =)


Hade alltså svarta legging på mig! =)

Nä nu ska jag få i mig lite mat och sen ta tag i packandet. Fast jag tror att jag ska städa lite innan jag börjar packa. Hmm..

Hoppas ni har en bra tisdag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Miii

hehe förstår det, så tänker ja med.. vart ska man börja? :) och så har vi ju 3 förbaskade förråd ha ha som vi ska tömma, fattar inte vad allting är för nå ens :) blir kul o rensa lite hehe... Vad roligt om ni ska sova där i helgen :) kraaaaam

2009-10-28 @ 15:03:23
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jag saknar dig me!

2009-10-30 @ 23:26:22
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0