Fredags mys

Åh va skönt med fredag! och ledig helg wiihoo =)
Har gått riktigt bra på jobbet idag.. trots mitt monster pass och att alla är som galna på fredagar.
Framgången stavas öronproppar =)
Oh yes.. max håller ju på att bygga ut in i ica så dom bankar ju och har sig så jag sprang över till apoteket på morgonen och köpte öronproppar. Så grymt jäkla skönt att stänga ute alla ljud! Brukar alltid vara helt död på fredagar men nu har jag faktiskt energi kvar! Har bestäåmt mig för att ha proppar dom dagar då det är mycket folk i butiken. Hör ju ändå vad kunderna säger och att slippa huvudvärk och tinnitus är guld värt =)

Nu blir det lasange och sen kanska lite idol mys.. kanske ut5e i bredåker. Men vi får se.

 

Ha en bra fredag kväll!

 

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det blir en Volvo V40 -03, jätte fin! =)



Ha en trevlig helg! Kraaam!

2009-10-17 @ 10:18:15
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Tessi

ja det är väl tanken att hon ska sälja i studion... men ja tror inte de är riktigt klart ännu...elelr ja vet inte faktiskt..men jag hoppas ju de iaf=)

2009-10-17 @ 11:48:15
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0