Chi san

Alltså vilken skit.. märker absolut ingen skillnad alls! Man ska visst bli piggare och mer på alerten av det och jag har hört flera som säger att det funkar på dom. På mig funkar det så inte det minsta, synd som fan eftersom att jag är så stört trött nu och verkligen skulle behöva på lite extra energi. Men men..

Har inte gjort så mycket i helgen.. var en sväng till Jannice i lördags kväll men när dom drog ut på krogen så for jag hem och kramades med India istället =) Myyys!
Det är väl typ det som har hänt.. men grymt skönt med ledig helg!

Läste just på aftonbladet.se att Mason har ställt in båda sina konserter han skulle ha haft i sverige. Känns ju rätt bra nu att jag inte bestämde mig att fara.. hade ju varit riktigt bittert annars!

Imorgon har jag kort dag som vanligt och på onsdag är det brand kurs på räddningstjänsten, kommer nog bli rätt kul, synd bara att det är så jäkla tidigt.. kl 8.00.. på min lediga dag! Ingen sovmorgon här inte =) Tur att jag är ledig på torsdag också.. 

Nu ska jag ta och hoppa i duschen och sen gå och sova.

Kram


Kommentarer
Postat av: Tessi

men kan du berätta vad som gjorde dej så glad nån gång?!=)

2009-10-06 @ 07:18:44
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Lina

Har du prövat rosenrot då? det blir man pigg av.. har ett paket du kan få om du vill. Jag kan inte äta dom, klarar inte av uppiggande medel får hjärtklappning av ett glas cola typ.. haha

2009-10-06 @ 10:12:23
Postat av: Miii

va bra att du inte hade bokat biljetter till Manson då, så du slapp bli besviken.. jasså brandövning? med ica eller? tur man slipper sånt :) fast de kan ju va bra o kunna.. nåja nu måste ja plugga. ha det!

2009-10-06 @ 13:23:14
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0