091010

Shit alltså.. det slog mig just att det är 10:e oktober idag! Hjälp va fort tiden går!!

Dom har fixat internet nu också.. bra bra. Det var fixat när jag kom hem från jobbet igår.

Idag blir det mera jobb.. 8-15 skönt med en ganska kort dag.. känner mig lite små risig, lite ont i halsen och så men det går förhoppningsvis över =)
Har messat med söta Marre också och han ska skicka över min nya favvo mascara från usa!! Så himla snällt och gulligt av dig gumman! <3 Tack!
På tal om usa så längtar jag verkligen tillbaka dit, var så himla roligt att träffa alla och det fanns så mycket att göra! Jag förstår verkligen Marre när hon säger att hon känner sig som hemma och trivs bra där =) Jag är så glad för hennes skull. Även fast jag saknar henne som fan!! =)

Hihi.. min lilla India har stigit upp och kommit och krypit upp brevid mig i soffan och nu ligger hon nästan i mitt knä och har världens hicka.. så jäkla söt. Hela hunden hoppar =)

Nu måste jag sätta fart så jag tar mig iväg till jobbet snart..

Hoppas ni har en bra lördag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej gumman!!!! Jag saknar dig ocksa jaaattemycket! Aven om USA ar harligt och stort och det ar nastan aldrig sa att man blir uttrakad sa kanns det minsann ensamt ibland. Saknar vara tjejkvallar som fan! Men om 2 ar da kommer jag hem! hahaha!! Puss puss.. och du och Magnus ar valkommen tillbaka nar som helst!

2009-10-10 @ 15:37:58
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0