Te och rostade mackor med hallonmarmelad

Sitter och myser med älsklingen i soffan och dricker te och äter rostade mackor med hallonmarmelad. Fast älsklingen tycker inte om hallonmarmelad så han äter ägg mackor istället.. så det blir mer hallon till mig! =)
Det är riktigt riktigt gott!

Det gick iaf bra hos tandläkaren idag! Men jag ska tillbaka på fredag och då ska jag vara där i 2 timmar(!!!) och då blir det rotfyllning. Fyyy faaaan! Dyrt och plågsamt.

Imorgon har jag kort dag.. 10-14.45. Efter det så är jag sugen på att gå och mysa med min älskling på stan och fika eller kanske äta lite mjukglass på Rönnbäcks. Dom har garanterat godaste mjukglassen på många många mil =)
Nåt mys måste vi då hitta på.. känner mig som en klängig jobbig flickvän nu, Vill kramas och mysa hela tiden =)
Men så farligt tycker han nog inte att det är.. hoppas jag =)

Nåja.. ska dricka upp mitt te och gå och sova nu.

Natti natti

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

Håller med, rönnbäcks mjukglassar e gooooa :) Blir nog en del sånna för mig o Adam i sommar med!

2009-05-05 @ 15:30:51
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0