Skit väder!!

Åhh herregud va dåligt väder! Har sovit rätt dåligt i natt för att det har blåst och regnat så mycket.. lät ju hur illa som helst! Kände inte för att stiga upp ur sängen alls idag =) Fan va skönt att bara ligga i sängen och läsa och halv sova hela dagen =)

Har lite små ont i den där lilla grejen i örat som jag har hål i.. bytte ju smycke i den igår och misshandlade den ju lite innan jag lyckades få i det =) Men det blir nog bra snart.. annars får jag väl fråga Jannice om jag ska byta till en längre stav eller nå. Eller så får hon sätta tillbaka ringen =)

Idag blir det jobb.. 15.15-21.15 fast det är ju loika bra det när vädret är så tråkigt. 11 dagar tills vi åker och tills min semester.. måste hålla ut nu! =) Men god damn va less jag är!

Nä nu måste jag nog sätta fart!

Ha en bra dag
Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vaknade upp av en smäll kring fem imorse, då var hela balkongen upp och ner! Det såg ut som ett inbrott där, så det var bara att städa =) Sen somna jag inte om, och då for jag på jobbet mkt tidigare än vanligt=) Kraam !

2009-05-28 @ 19:43:57
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja fy vad det blåste i natt jag sov också dåligt.. men nu verkar det ju bli fint solen skiner :)

2009-05-28 @ 20:47:35

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0