Scary..

Usch.. nu ska jag strax fara till sunderby sjukhus och göra skall röntgen! Känns lite läskigt. Men det går säkert bra.. är mest svaret på röntgen som jag är lite nervös för. Speciellt när läkaren på vårdcentralen uttryckte sig så jävla dumt! "Det kan ju vara en hjärntumör".. hmm.. tack så mycket nu är jag ju inte alls orolig!
Läste en artikel för ett tag sen om ögonmigrän och vissa saker likande ju lite det jag har så det är ju förhoppningsvis bara nåt sånt "simpelt".

Lilla India ska få vara hos mamma medans jag är på sjukhuset och sen när jag är klar ska jag åka dit och tvätta bilen tänkte jag. Jävla fåglar till att skita på bilen!!
Sen blir det nog en rätt lugn dag.. tänkte försöka vila för jag är fortfarande inte riktigt frisk från hostan och är hes fortfarande! Lite less ja...

Nä nu måste jag börja åka! Hålla tummarna för mig nu..

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0