Okey då..

Vädret kanske är rätt fint ändå =)  Men det blåser rätt mycket så min tvätt flyger snart iväg.. att det blåser är ju iof inte så dumt eftersom att det torkar fortare men nu får jag springa och vakta så det inte flyger iväg. Har en super lerig och geggig väg alldelens intill så jag vill helst inte att mina nytvättade lakan ska hamna där! =)
India tycker att det är jätte varmt så hon går mest och piper och gnäller.. kan iof vara att hon har kopplet på sig också.. det är ingen höjdare. Men som sagt.. har ju ingen röst så jag kan inte ropa till henne.. så då måste hon ju sitta fast. Stackarn!
Just nu sitter vi i soffan och slappar lite, med dörren och 2 fönster öppna.. vi har ingen värme på i huset nu men det är riktigt riktigt varmt ändå. Fick jaga papper alldelens just när en vindpust tog tag i hela ny storterade högen och slängde iväg den.. haha.. ni skulle ha sett India då! Hon fatta inte alls hur papperet bara kunde flyga iväg sådär!

Jo.. och så har jag tvättat av/putsat ALLA mina skor! Iaf nästan alla.. inte vinter skorna men dom andra! Och älsklingens ena par också!
Var riktigt skönt att sitta på bron och putsa skor =)
Har kommit fram till att i huset vi har köpt så SKA det finnas en bra sko garderob! Skorna blir ju så himla förstörda av att bara ligga inslängda i nån skrubb! Så en garderob med bra hyllor att ställa skorna på måste finnas. Väldigt vikitigt!!!
Visst älskling? =) Dina skor kan också få bo där då =)
Bara det att jag vet precis hur garderoben ska se ut och jag har inte hittat nånting som ens liknar det jag vill ha! Tur att man har en pojkvän som kan bygga =) Jag säger hur det ska vara och han bygger.. perfekt!

Nu ska jag återgå till att göra... absolutly nothing!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

det finns ju såna där fiffiga skoskåp som inte tar stor plats :)

2009-05-15 @ 19:07:25
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hej, hur är det med dig? :)

2009-05-15 @ 19:21:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0