Mätt och belåten!

Mums! Har just ätit middag.. grillad fläskfilé med klyft potatis och svampsås =)

Idag på jobbet har jag och Tessi suttit och surrat om USA.. ska börja skriva en pack lista ikväll tror jag =) Åh guuud va jag längtar nu!! Inte alls länge kvar nu.. 16 dagar kvar!!

Hmm.. just ja.. behöver kanske en såndär omvandlare till eluttagen? Eller? Marre, behöver jag en sån??
Haha.. tur att jag har koll =)

Har värsta ompysslings dagen inplanerad den 3 juni förresten =) Först ska jag till Jannice och fixa naglarna och sen ska jag till Luleå och Make up store och göra en sminkning och plocka ögonbrynen. Behöver köpa lite nytt smink också.. som passar bra till bröllopet =) Funderar på att ta en bus-dusch också men jag får se vad plånboken säger  =)
Ska bli skönt att bli lite ompysslad iaf!

Nu ska jag slappa på soffan lite!

Hoppas ni får en bra kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

vad ar en bus-dusch?! Jooo du behover nog en omvandlare... kan vara bra o ha! Men du o Marie o Lisa kan sakert dela pa en! :)

2009-05-23 @ 22:26:21
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vars i USA ska ni? Har själv varit i New York och vill definitivt tillbaka!! =) Kraam!

2009-05-24 @ 10:46:14
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0