Måla..

Jepp.. började måla taket i gäststugan igår.. grymt jobbigt var det! Ska måla färdigt det i dag och sen ska vi hyra en färgsprutare till resten! No way att jag målar allt det andra också för hand =)

Åhhh jag vill börja med det riktiga huset nuuuu!!! =) Har så mycket ideér om hur vi kan göra planlösningen nu! Kommer bli riktigt riktigt bra! =)
Ska bara ta och bli helt frisk också nu så jag orkar hålla på lite mer i husen. Har fortfarande en grymt hosta och är hes också. Har hostat så mycket att det känns som alla revben på höger sida är av.. suck.

Ska strax ta och fara in till stan en sväng och betala skomakaren som har lagat mina skor och fixat ett bälte, ska köpa lite frukt att ha i huset också för igår var vi grymt hungriga innan vi var klara och det är inte så bra för humöret =)

Nu måste jag börja röra mig!

Ha en bra dag
Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

kul o måla gumman :) för ni ska ju trivas i den lilla stugan så länge så de är ju viktigt :) sen kommer de stora måleriet och grejset! kraaaaam.

2009-05-19 @ 15:01:22
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0