Indias födelsedag =)

Idag fyller lilla India år =) Hela 3 år! Lilltjejen blir stor..
Hon har fått lite presenter nu också.. godis och en leksak! Så nu härjar hon som tusan här hemma =)

Annars har det inte hänt så mycket idag.. har jobbat lite och efter det for jag och Magnus och hämtade golfen som nu är återfunnen! Den stod på myggans förskola på erikslund. Verkar vara någolunda välbehållen faktiskt.
Sen var vi lite på stan och jag letade efter en jacka men hittade ingen så vi for och käkade skrovmål på max istället och sen blev det mjukglass på rönnbäcks! MUMS =)
Jo jag har lämnat in 2 par skor och ett bälte hos skomakaren också som han ska fixa. Nice =

Blir nog bara en lugn kväll nu.. är rätt trött och seg så det blir nog bara soffan =)

Imorgon tänkte jag fara och tvätta bilen och sen hoppas jag på fint väder så jag och India kan vara ute mycket!
Och så måste jag nog dammsuga igen.. fasen va sand som dras in när man har hund!

Nåja.. ha en bra kväll allihopa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

Nåå lilla India :) gratta henne från mig hehe! Va bra att ni hittade bilen! skönt! hoppas den funkar också :) Sköt om dig gumman.

2009-05-05 @ 20:04:19
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0