Dags att gå och sova..

Tycker min hund iaf! =) Magnus har ju redan gått och lagt sig eftersom att han stiger upp så himla tidigt och då tycker India att jag också ska gå  och sova! Hon är en riktig liten bråkstake nu.. hon har stått och sparkat och knuffat med nosen på mat och vatten skålarna så det slamrar och flyger vatten och mat överallt! Vet inte alls va fasen hon pysslar med.. hon har ju både mat och vatten! Hon knuffar på dom och sen tittar hon på mig.. tror hon vill att jag ska komma med nåt godare åt henne =)
Nu gick hon iaf och la sig i sovrummet. Ska ta och göra det jag också snart.. är så himla trött!

Måste ju verkligen ta och ladda upp inför lördag! Fast jag känner mig redan rätt peppad och excited inför det.. har alltid så grymt roligt när jag och Sara och gänget rockar loss! =) Det håller sig sällan på mattan eller ens på rumsren nivå men god damn va kul vi har! Vet bara inte riktigt vad jag ska ha på mig..hmm. Alltid detta bekymmer. Är ju iaf ledig på lördag så jag hinner ju fundera och prova lite =)
Hoppas mitt revben mirakulöst har läkt tills på lördag också.. skulle vara grymt skönt! =)

Nu tror jag nog att jag ska ta och hoppa i säng jag också..

Sov gott!
Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0