Bedövad..

Va läskigt det känns när tandläkar bedövning släpper! =) Gick väl rätt bra i morse men fyy faaaan va jobbigt det är att ligga pch gapa i 1,5 timme! Har grymt ont i käken kan jag säga! Sen tanden dom har hållt på med känns ju inte så rolig heller men jag är glad att det är gjort iaf! Jobbigt att jag ska göra om det igen den 18:e juni, dagen efter att vi kommer hem från USA! Men det kanske är bra för då kommer jag nog vara så trött att jag sover mig igenom det hela =)
Grymt skönt att jag slapp jobba idag iaf.. Maria tog mitt pass. Visst behöver jag egentligen pengarna men det är inte värt att sitta i kassan och knappt kunna prata för att det gör ont.
Så jag är hemma och kramas med India istället =)

Blev lite konstigt nu för jag skulle ju jobba idag och så helgen och mån, tis. Men nu är jag ju hemma idag och på måndag är jag också ledig för då ska jag till sjukhuset och kolla till mina cystor. Eller kolla mina cystrar som Magnus kallar dom =)

Ikväll om käft ontet har släppt lite så ska vi på kalas igen.. Magnus ena lillasyster fyller år! =) Så då blir det mera filka.. har varit en riktig kalas fika period nu. Nice =)

Nu ska jag försöka äta lite lunch!
kram

Kommentarer
Postat av: Magda

Skönt att du fick ut Maria. Måste verkligen hitta tillbaka och känna lusten att jobba, men vart fan hittar man den? Hoppas du inte har allt för ont. krya på dig:) Puss

2009-05-08 @ 12:37:18
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Marielle

stackars Mia! :( Ajajaja... nar jag drog alla mina visdomstander blev jag helt "knocked out". Det basta jag gjort i hela mitt liv.. vet inte om jag nagonsin har gjort en rotfyllning.. vad ar skillnande med ett vanligt hal?

2009-05-08 @ 16:52:15
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miiii

va bra att det gick bra gumman!! tänkt på dig idag! skönt o vila upp sig också, så hoppas du kan va med på fikat så du får lite för det idag att du var hos tandis :) massa kramar!

2009-05-08 @ 17:52:05
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

Va du har varit duktig! Hoppas det inte gjorde allt för ont.

2009-05-08 @ 19:12:25

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0