090527

Herregud vilken flänga runt dag det här är!
Vaknade kl  först och var så trött så jag trodde aldrig att jag skulle lyckas ta mig upp! Men efter ett tag lyckades jag och så käka vi frulle och sen for vi till banken och fixa med lånet och sånt. Sen mötte jag upp Magda och Jannice och så sprang vi runt på stan en sväng och jag hämtade linserna och så köpte jag en ny vattenfast mascara.. Black out från Dior. Grymmes! =)
Sen var det bara att stressa hem och byta om till arbets kläder och då lossnar min tillfälliga fyllning från rotfyllningen! God damn! Fick en akut tid hos tandis och for i flygande dit och fixade det. Passade på att fara förbi Jannices studio (igen) och köpte en ny stav till örat för jag blev förbannad för att ringen som jag har haft inte ville tillbaka dit efter att jag var tvungen att ta bort den på röntgen!

Sen.. äntligen fick jag fara ut till huset! Idag håller älsklingen på att gjuta upp badrums golvet i lill huset. Var där en stund och sen kom jag fram till att jag kunde som inte göra så mycket så då for jag och India hem igen och började med lite mat istället =)
Och vid halv 8 ska jag fara in till stan igen och så ska vi ha lite tjej kväll med massa surr =) Ska bli såå mysigt!

Nä nu blir det lite mat!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0