090518

Ännu en händelselös dag har passerat.. är fruktansvärt less på att vara sjuk nu! Speciellt när jag är rätt pigg men halsen och hostan är förjävlig.. nästan bättre att vara orkeslös också då.. men blir inte lika rastlös då =)
Var förbi huset en sväng, Magnus jobbade lite och jag satt på en stol i solen och läste en bok. Men till veckan (om jag är frisk) ska jag städa upp lite och börja måla! Yey! Vill ju också få börja jobba med vårat hus! =)

22 dagar tills vi åker till USA nu.. ojoj nu kommer det att gå fort! Hoppas jag inte är sjuk då också! Men då borde jag ju verkligen ha hunnit bli frisk tycker jag =)
Riktigt jobbigt på kvällarna och nätterna nu för hostan är hemsk och hostmedicinen har slutat hjälpa. Grymt irriterande.
Blir väl en tripp till vårdcentralen igen imorgon om det inte har gett med sig lite..

Nä nu blir det liniment och sen sängen!

God natt
Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0