090510

Hann ändå med att göra lite efter att jag kom hem från jobbet igår. Först började vi med m aten och sen medans vi väntade på att den skulle bli klar så färgade jag håret svart. När vi hade käkat så bytte jag bara om och så for vi till Sara och Johnny. Satt och surrade till runt 2 sen blev jag för trött och hes!
Den jäkla hostan är kvar.. och nu är jag dessutom jätte hes.. kan ju bli lite intressant i kassan ikväll =)
Jag hoppas på en lugn kväll på jobbet iaf!

Imorgon ska jag, Marie och Tessi ha myskväll, jag tänkte försöka hinna baka en ananas paj också.. skulle vara gott! =)
Ska bli grymt skönt att bara sitta och svamla och surra.

Nä nu vill jag har lunch!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0