090509

Usch.. den här helgen har tydligen bestämt sig för att vara riktigt pissig! Började ju redan igår med tandläkare och ont i käften, sen fick jag lite feber på dagen men den försvann tack gode gud! Har en svin irriterande hosta.. inte så att jag har ont i halsen utan bara ret hosta. Det är grått och jätte tråkigt väder och som pricken över i så fick jag mens i morse. AAAARRRGGGHHHH!!!
Så nu är värme kudden min bästa vän och idag får den tom följa med till jobbet! =)
Måste ta till alla medel idag för att palla hela dagen för jag tänker inte vara hemma.. pengar pengar pengar!

Hmm.. vart ett gnälligt inlägg det här. Men jag är nog rätt gnällig idag =)

Ha en bra dag iaf!
Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0