Väntar på att bli trött

Hmm.. vill krypa ner i sängen brevid min älskling men jag har så mycket kryp i kroppen så jag skulle bara väcka han med en massa vridande och vändande. Så jag halv ser på tv.. "secret window" har väl missat typ hälften av handlingen men jag har sett den förut men jag minns inte alls vad den handlade om.
Tror att jag ska göra en kopp varm choklad så blir jag kanske lite mer avslappnad =)
Ska ju jobba imorgon så det vore skönt att komma i säng snart så jag hinner med lite innan jag måste åka till jobbet.

Haha.. just ja..India gömde min ena vante för några veckor sen och jag har vänt upp och ner på hela huset men inte hittat den! I går var jag och köpte nya vantar.. skinnvantar ska man visst ha nu så jag köpte ett par såna, riktigt sköna! Idag när jag höll på stöka runt och städa så hittar jag den borttappade vanten! I hyllan i hallen!
Men visste är det så himla typiskt att man hittar igen det som man letat hur länge som helst efter att man köpt nytt! =)
Men jag misstänker att det är husse som har hittat min vante och lagt den i hyllan och glömt säga det till mig.. för India brukar inte gömma saker där =)

Nä.. varm choklad och sen sängen!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Miiii

hehe typiskt att hitta vanten efter du köpt nya :) men då har du flera par nu då! :)

2009-03-05 @ 17:13:43
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0