Spelkväll..

Puh.. vi har suttit och spelat "finans" från typ 21 till alldelens just! Och vi spelade ändå inte helt färdigt! Men riktigt trevligt var det iaf.

Idag har det varit en riktigt nice dag. Först vaknade jag och älsklingen samtidigt vid halv 10 men vi låg kvar länge och bara surra om allt och inget..super mysigt! =) Sen steg vi upp och åt frulle och sen gick vi en promenad på ca 5-6 km. Efter det fixade vi min bil för besiktning och så for vi och körde lite och skulle kolla in huset som min kusin har köpt men då var dom inte hemma så då for vi runt lite bara. Så träffade vi Cecilia och Patrik och kom på att vi skulle ha häng ikväll och nu har dom just farit!
Jaa.. det är väl som vad vi har gjort idag =)
Super nice =)

Imorgon blir det en lugn dag.. vill inte ens stiga upp ur sängen =)

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen så får vi väl se när jag kommer upp därifrån.. kommer inte att bli tidigt iaf det kan jag lova! =)

Sov gott!
Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0