Söndag

Åh va kul det var igår! Pistvakterna var skit bra men helt ärligt så var Lennie Norman bäst! =) Han höll på surra och skämta först i ca 45min innan pistvakt började. Grymt bra var han.

Innan pistvakt så var vi bjudna på middag och det var riktigt gott! Lax och potatis.. var pesto och nånting på laxen..riktigt gott! Sen var det efterrätt.. glass och grädde med maräng och varm hallonsås! Jävligt gott =)
Sen for vi till arenan då och efter det åkte vi till Marie och Adam och festade! Fan va jag skrattade när vi satt och kolla filmer från gamla fester! Riktigt kul! Vi kom fram till att vi måste slänga ihop en såndär fest igen.. hihi!
Vi har varit så grymt dåliga på att styra upp saker och träffas senaste tiden men nu börjar det ju vara vår och sen sommar och då brukar det ju vara lättare att hinna med allt man vill =)


Nu måste jag äta innan jag svälter ihjäl!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

jo de var kul att ni kom förbi :) vi får verkligen ordna en sån fest snart igen, så roligt juh!! kul med alla gamla filmer o minnen :) kram gumms

2009-03-29 @ 17:27:52
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0